Opłaty
Szanowni Państwo,
Żywienie dzieci obsługujemy przez system zamawiania posiłków – www.zamowposilek.pl. Nowe osoby najprościej zarejestrują się przez dedykowany dla placówki link.
Aby się zarejestrować prosimy kliknąć przycisk (zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Safari):
Jak zarejestrować sie w aplikacji:
Jak płacić i zamawiać posiłki:
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
Zamówienie i anulowanie posiłków jest możliwe do godz. 9 w dniu wydania posiłku.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta aplikacji przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Uwaga, ważne:
Każdy zarejestrowany użytkownik (dziecko lub pracownik szkoły) otrzyma od naszego personelu zakodowany indywidualny chip obiadowy.
Z Państwa salda w aplikacji zostanie pobrana w związku z tym jednorazowa opłata w wysokości 5 zł.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do nas, również poprzez zakładkę „Pomoc” lub mailowo na adres biuro@liniapromocja.pl
Pozdrawiamy
Jolanta i Robert Chłopeccy
LINIA Promocja Zdrowego Stylu Życia